Home » » Lagu Toraja MP3

Lagu Toraja MP3

Written By Darmawan Batara on Selasa, 06 Januari 2009 | 13.16


Koleksi Terbaru 2013 Kelong Marasa Tongan Klik-ki inde Te.. ya Te' eee... 







Lagu Rohani Toraya





     style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
     data-ad-client="ca-pub-6244502141311693"
     data-ad-slot="2446330731">





Dapatkan Koleksi terbaru MP3 Toraja gratis DISINI
Koleksi Terbaru 2012  dan 2013 ada DISINI
Share this article :

84 komentar:

alli mengatakan...

kurresumanga sola

Anonim mengatakan...

kurresumanga sola

Anonim mengatakan...

Paletekan....
Kurre le

Anonim mengatakan...

Kurre sumanga buda solaku domai

Oktovianus mengatakan...

Tondok mala'bi' matari' allo lepongan bulan

Anonim mengatakan...

trimakasi sangmane,,

saya sudah lama sekali mencari lagu toraja yg "ada cinta ditoraja" ternyata disini ada hehhehe...

kalo perlu ditambah lagi yah koleksi lagu torajanya, sama video-videonya juga yg bisa di download, karna perna saya buka www.batusura.de banyak koleksinya seh tp sayang gak bisa di download.

Sudarmawan batara mengatakan...

...sarannya di terima

Anonim mengatakan...

wahh...... kurre buda sangmane.. masaimo ku daka to lagu " Ada cinta di toraja...

endhy mengatakan...

kurre sumanga' sangmane den o upa' ta po upa' paraya ta po paraya

yusthin mengatakan...

rangngan-rannganni ke denni lagu baru...
kurre sumanga'

yaved mengatakan...

bisa raka iya tu kelong inde te` di rangnganni si`dik maro`ri nalamoraipa` rangngi tu senga`na

nelson mengatakan...

kurrre sumaga' walaupun lagi kuliah di jogja tapi rasanya balik lagi ke toraja jika dengar lagu toraja

Astro Vander mengatakan...

Sola, gambar latarnya Windmolen'nya diganti dengan Tongkonan saja.
Kurrusumanga

stefanus sule mengatakan...

yarito siulu' den duka sia kelong ta lan internet. I love it.... Thanks
(stefanus sule tandi)

Anonim mengatakan...

manassamo siulu' pebudai nabisaduka narangngi solata joliu tondok mambela. I love it.
(stefanus sule tandi)

Anonim mengatakan...

PEBUDAI TU LAGU TORAYA SANGMANE ANNA TANDAI DUKAI TAU KUMUA BISA DUKA TU TORAYA MENANI.......

silas mengatakan...

kurre sumanga sola. yaritto'tedong silaga gambar latarnya papaya na melo. oke sangmane. "tontok toraya tondok dao buntu tanete ha...haa.."

Anonim mengatakan...

kurre sumanga' buda sangmane

Anonim mengatakan...

Kurre sumanga' buda liu siulu'ku sang toraya, masannang na' appa' te penanianna toraya, sia kapua penanku lan tiro te tondok ta' mamali' kapua susi tondokna tau, patarrui' siulu' pebudai tu penanian mu patama na bisa na tandai tau ke buda tu penanianna toraya tu melo-melo. "SOLDOMI" jo Bogor

Sudarmawan batara mengatakan...

...Kurre sumanga' buda to saran mi patama siulu'.. request bangmi to lagu mi porai na di dakaran mora yo pasa' tu CD nya... yake sule kampung komi lendu"2 komi do kilo pitu Tengan Mengkendek garonto'na buntu Kandora.. apa misa' kipelaku da' dikka' mi logat kanni... apara lakitandai ma'logat na yo tarru to' uma Allo bongi

Pinkq mengatakan...

Waa mane kutori ri aku te......
Mantap mo te sangmane....
Upload kan ki' to nakua lagunna "Katuanna dikka tolino susi tuona riu dio liu padang,,, ya ke naampa'mi pealloan sangattu'ri na malayumo"

Anonim mengatakan...

Samanta pulangkampung kerangiki' lagu toraja.... kurre sumanga' siulu'

Sudarmawan batara mengatakan...

..wa perantau kela...????????????

linggo mengatakan...

walaupun hiduoku dujung tandu' d somalia tapi tetap aq terhibur dengan lagu-lagu Toraja

Sudarmawan batara mengatakan...

@ Linggo : Okko bendok na mambela tongan iea male te siulu'ku linggo eee???

ruben Onsu mengatakan...

Umbwoo!!! te..........

Anonim mengatakan...

kurre sumanga .. renden ko iyah mote kujagana mOrai liu na sading to lagu jimau toraja

andrha's life,........ ini hidup guwe,... mengatakan...

keren,,,,sya suka lagu2_nya,....
meski nggak tau arti_nya,,,hehehehe,....
mgkin bisa d lengkapi lirik_nya dan terjemahan_nya,.

Sukses selalu,...:))

felix mengatakan...

kurre sumanga' buda le'

Anonim mengatakan...

mohon bantuanx sy mencari file mp3 to' ma'badong, pa' suling, pkox data tentang acara rambu solok.
trima kasih sebelumx ........
ini blog yg bgs,.........

pakasi mengatakan...

andikha turun dari gunung
dengan rambut yang keriting
mengatakan."kurre sumanga' sola"

eppy mengatakan...

saya uda lama cari lagu2 toraja yg baru,tapi blum dapat,mohon bantuanx,bisa ngak...

Lediatus mengatakan...

di rantau..dengarin lagu toraja dg segelas kopi toraja jadi kangen toraja deh..di rantau..dengarin lagu toraja dg segelas kopi toraja jadi kangen toraja deh..

eppy mallewa mengatakan...

denraka solata toraya indek malaysia tu nampui fecebook? masai allo mo ku dakai na taek bang tu kutandai...tu solata domai tondok....

Anonim mengatakan...

Ya kemoraiki sitammu buda Toraya mendaftarki lako milis Toraya alamatnya WWW.torayagroups.com

7ULU' mengatakan...

Tae'raka penanianna tomelendong nadiperangngi duka saba' lendu' melona ke mantunu lendongki diolu tampo uma, tae'bangmo dikilalai tu indan ke mangkami diya'napobua' lendong tunu

Anonim mengatakan...

Arnol diomai tator ma'kada mellong liu tu tana toraja apapole' wisatanna tae' dengan susinna lan lina banggana' dadi toraya. apapole'banua tongkonanna tae nasusian.
17 oktober 2011

Tora Wala mengatakan...

yang cari mp3 ma'badong dll, download di http://www.tora-wala.blogspot.com

yustin fishery mengatakan...

kurang liu pa te lagu, kebisa nadirangnganni

tian kids mengatakan...

langsung bang mo ku donlot le ka...

Anonim mengatakan...

good job... saya suka.. lagu toraja yg berduka yg mana ya???

Anonim mengatakan...

tambahin terjemahannya dong...

Mathius Bondi mengatakan...

pabuda2pi tu lagu toraya mipataman ki siulu

Anonim mengatakan...

Mantap Siuluk, sangat memberkati Siulukta di padangna tau, ke mambelaki' domai Tondokta Toraya.....
Kurre sumanga' buda Siuluk.

Anonim mengatakan...

thx ya udh masuki lagu2 toraja u/ bs di donload, oy klw ada lg lagu terbarux minta tlg di masukan lg ya. thx bgt sblumx.....

Lediatus mengatakan...

aku bangmo add eppy hehe

arra mengatakan...

salama' sola nasang, bisa raka di upload kan lagu dero toraya "INDO AMBE", kurre buda....

salmon mengatakan...

salama' sitammu siulu'ku sola nasang.

antho mengatakan...

lagu toraja tae' tongan susinna
toraya mala'bi'

wen mengatakan...

lendu tongan ma ballo te tondok toraya"

eppi singkang mengatakan...

aq kangen banget ama org tua aq...kalau aq lg dengar2 lagu toraja...

eppi singkang mengatakan...

kangen amat ama org tua di palopo...kalau lg dengar lagu2 toraja...!!!!

eppi mallewa mengatakan...

bisa ka tolong dwonload kan lagu2 toraja yg baru

Anonim mengatakan...

fgg

Anonim mengatakan...

tambahin lagu torajax donk'zzzz...

eppy mallewa mengatakan...

kangen banget ama keluarga di palopo...kalau lg dengar lagu2 toraja...

Anonim mengatakan...

melooo liu siulu'

Anonim mengatakan...

makarorrongki' urrangi....

Anonim mengatakan...

mantap liu sangmane.... kebisa ranganni pi na buda2 bisa di download...

Vee's Blog mengatakan...

tae' raka to manglaa ?

Anonim mengatakan...

mantap panggawa, ke bisa mi updatean piki tu kelong2 toraya.....kurre sumanaga

robby hartono mengatakan...

mantap sangmane, kembangkan tarru iiii
tongkonan ta.....Toraya

robby hartono mengatakan...

mantap sangmane,kembangkan tarru to
tongkonan ta Toraya....

Anonim mengatakan...

wah kalau aku sih tahu kalau orang toraya mamang manarang menani haha....

Anonim mengatakan...

hau' mumambela maro' ra iko tatto'.

ronaltoburanda mengatakan...

kurre sumanga' pebudai upload lagu toraja rohani sola pop le.

Anonim mengatakan...

Den raka tu lirik laguna "Tontong Kukampai"..

Anonim mengatakan...

kurre sumanga'

Anonim mengatakan...

maballo tongan ia tu Tondokku

Crystian August Valencia mengatakan...

pebudai pi patama tu lagunta mai nadi penaninaianpa indeliu tondokna tau .. mamalik bang miki' langgan toraya ... !

Alen Pia Domai Toraja mengatakan...

pebudai-budai pi patama tu lagunta mai snagmane .. tapenanian-nian pi indeliu tondokna tau ... mamalik bang miki" langgan toraya ... ! oh ia aq mtak izin yc link downloadx aq msukkan jga di blog aq yc ... !

David Pia Toraya mengatakan...

den raka lagunna joni

Anonim mengatakan...

Mantaf,,yang mau minta lagu Toraja lebih banyak lagi.silakan hubungi saya..anchiclimber@gmail.com

Natan rhey mengatakan...

mellong nasang lagunna

Anonim mengatakan...

den raka lagu terbaru siulu
mamalik bangmokan te

eppy mallewa mengatakan...

mambela liu komi kela.....joliu papua

eppy mallewa mengatakan...

manarang memang tu tau toraya garagai lagu....manarang duka menani....

eppy singkang mengatakan...

mambela liu komi kela,,,jo liu papua!!!

Diann Lolo mengatakan...

mantap smane...
kurre buda buda...

Marthen Jery mengatakan...

Den duka blogku sangmane pa umba dikua copy tek lagummu tama leka

Piter Sambira mengatakan...

mammi liu dirangi apalagi kemarassan kimakjama..... kureee buda siulu

salmon mengatakan...

kurre sumanga' sangmane

Anonim mengatakan...

Den raka file na tu lagu Rohani Toraja nakua Katuoanna dikka tolino susi tuo na riu dio lu padang..yake na rampoi mi pealloan sangattu' ri na malayu mo..kurre buda siulu' .

heri lawansalian mengatakan...

ada ngk lagunya ivo

Poskan Komentar

Share It